۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۷۳۲۸۱
خالدی در گفت‌وگو با رسا:

رییس جمهور صادقانه با مردم صحبت کند| مسؤولان از مردم عذرخواهی کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رفاه برخی مسؤولان مانع درک از اوضاع نابسامان اقتصادی است، گفت: رییس جمهور صادقانه شرایط موجود را برای مردم تشریح کند و اگر تا به امروز اشتباهی صورت گرفته برای مردم بیان و از آنان عذر خواهی شود.
خالدی

محمد خالدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه مسؤولان بخصوص دولتمردان طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند و با آنان درخصوص مشکلات موجود صحبت کنند، گفت: امروز دشمنان با ابزارهای مختلف تبلیغاتی و رسانه‌ای و با تحت فشار قرار دادن مردم درصدد تحریک آنان علیه انقلاب هستند از این رو صحبت دولتمردان بخصوص رییس جمهور با مردم در این شرایط ملتهب و جو روانی حاکم در جامعه امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز بر دولت تکلیف کرده هر چه سریع‌تر ورود کند و از مشکلات اقتصادی مردم بکاهد و جو ملتهب حاکم در جامعه را کنترل کند؛ بنابراین می‌طلبد رییس جمهور با صحبتی صادقانه شرایط موجود را برای مردم تشریح کند و اگر تا به امروز اشتباهی از این ناحیه صورت گرفته برای مردم بیان و از آنان عذر خواهی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: برای مثال یکی از اشتباهات بزرگ مربوط به حوزه سکه و ارز می‌شود که از سوی مسؤولان ذی ربط برای عرضه سکه هیچ سقفی معین نشد و سکه‌ها آزادانه و بدون توجه به این مساله که مبادا کسانی از بیرون با همدستی عوامل داخلی همه آنها را به نفع خودشان مصادره کنند به عرضه سکه پرداختند.

خالدی با حساس خواندن شرایط کنونی کشور، ابراز کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور مسؤولان باید تلاش خودشان را چند برابر کنند تا هر چه سریع‌تر مشکلات اقتصادی کشور رفع شود؛ از این رو سکوت برخی مسؤولان موجب رفع مشکلات نمی‌شود بلکه ممکن است این سکوت زمینه خشمگین شدن و نارضایتی مردم را نسبت به عملکرد مسؤولان را در پی داشته باشد. امروز در دیدارهای مردمی ما شاهد نارضایتی و ناراحتی‌های مردم از عملکرد مسؤولان هستیم که این ناراحتی برگرفته از سطح جامعه است.

وی ادامه داد: مردم خواستار اقدام عملی مسؤولان برای رفع مشکلات موجود هستند و از مجلس می‌خواهند با برنامه‌ریزی بهتر وارد عمل شود و با اولویت قرار دادن مشکلات اقتصادی به رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم اقدام کند؛ بنابراین حضور و ارتباط نزدیک مسؤولان با مردم و توجه به رفع مشکلات جامعه امری لازم و ضروری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند بنابراین مسؤولان باید رضایت آنان را جلب کنند، عنوان کرد: بی توجهی به رفع مشکلات اقتصادی سبب می‌شود مسؤولان حمایت مردم را از دست دهند و مردم به آنها نه بگویند.

خالدی دلیل بی تفاوتی برخی مسؤولان نسبت به شرایط ملتهب کنونی کشور را بی توجهی آنان به مردم که رکن اساسی جامعه به شمار میروند، دانست و گفت: برخی مسؤولان هنوز به شرایط حاد و بحرانی کشور پی نبرده و متوجه نیستند جامعه در چه شرایط و اوضاع نابسامانی قرار گرفته و این طبیعی است چون آنان با دریافت حقوق‌های بالا نمی‌توانند اوضاع بد اقتصادی مردم را درک کنند.

وی افزود: برای مردمی که از جان و مالشان برای نظام گذشتند امروز سخت است که جوانشان در خانه بیکار باشد و آن جوان نتواند مخارج اولیه خود را تامین کند از این رو مسؤولان باید هر چه سریع‌تر قبل از آنکه دیر شود به رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

خالدی با بیان اینکه مردم ایران ملتی نجیب و وفادار هستند، خاطرنشان کرد: مردم رکن اصلی هر حکومتی هستند امروز مردم ما با سخت‌ترین شرایط می‌سازند و دم نمی‌زنند اما این به آن معنا نیست که مسؤولان به رفع مشکلات کشور بی توجه باشند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات